τα εΝ οΙΚΟ

Προτεραιότητα μας, η Αίγινα! Φυσικά και δεν είμαστε αδιάφοροι σ' αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, στη Χώρα μας, στον Κόσμο και μας επηρεάζουν.

Τι θέλει να πει ο ποιητής;

Μην διαβάζεται και ακούτε ότι σας σερβίρουν. Μάθετε να έχετε φίλτρα. Αναπτύξτε τα αν δεν τα έχετε. Ενημερωθείτε από όλες τις πλευρές. Ερευνήστε! Όσοι διαβάζεται αυτό κείμενο είστε χρήστες του διαδικτύου. Ψάξτε!

Έχω άποψη και την συζητώ με τους φίλους μου. Μέχρι εκεί όμως. Στο μπλογκ μας είναι όλοι ελεύθεροι να γράφουν χωρίς καμμιά λογοκρισία. Μπορεί να δείτε άρθρα υπέρ ή κατά. Εσείς και μόνον εσείς θα τα κρίνετε. Σέβομαι τα πιστεύω του καθενός και θα δώσω μάχη για να ακουστούν είτε με συμφέρει είτε όχι. Δεν είμαι απολιτίκ ή μποέμ. Έχω τα πιστεύω και τις αξίες μου. Μου τα έμαθαν οι γονείς και οι δάσκαλοι μου. Δάσκαλοι όλων των πεποιθήσεων και πολιτικών και θρησκευτικών και κοινωνικών.

Lookingahead

Προσπαθώ, ψάχνοντας σαν μέσα σε ομίχλη πολλές φορές, να διακρίνω τις έννοιες του «καλού» και του «κακού». Προσπαθώ να διαβάσω ανάμεσα στις γραμμές και τις λέξεις. Να ξεχωρίσω τις έννοιες και να καταλάβω «τι θέλει να πει ο ποιητής». Μερικές φορές τα καταφέρνω, άλλες όχι και παρασύρομαι. Έτσι μεγάλωσα και μεγαλώνω τα παιδιά μου.

Για χάρη της αναγνωσιμότητας και των likes θα μπορούσα να γράψω πύρινα άρθρα για να υποστηρίξω ή όχι το μείζον Εθνικό θέμα του προσφυγικού. Δεν πρόκειται να το κάνω. Δεν είμαι και ούτε πρόκειται να γίνω φερέφωνο και κονδυλοφόρος κανενός. Ένθεν και ένθεν!

Και προς Θεού! Κλείστε την τηλεόραση!

 

Νίκος Μαρίνος

 

ΥΓ: Συγχωρήστε μου το πρώτο ενικό στην γραφή. Δεν το συνηθίζω.

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 16/03/2016 by in Άρθρα and tagged , , , .

Πλοήγηση

Καταχωρήστε την επόμενη Δράση σας!

«

August 2017

»
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε νέα και αναρτήσεις.

Μαζί με 2.305 ακόμα followers

Twitter Updates

