τα εΝ οΙΚΟ

Προτεραιότητα μας, η Αίγινα! Φυσικά και δεν είμαστε αδιάφοροι σ' αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, στη Χώρα μας, στον Κόσμο και μας επηρεάζουν.

ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ( Το πιό σύντομο ανέκδοτο )

Σήμερα το πρωί λάβαμε την παρακάτω επιστολή την οποία και δημοσιεύουμε:

Υπάρχει ένας τόπος κάπου στην ουτοπία, όπου συμβαίνουν πράγματα και  θάματα.  Εκεί  που δεν  υπάρχει, όχι μόνον  τόπος, αλλά  ούτε χρόνος, ούτε νερό , ούτε  φιλότιμο.  Υπάρχει  μόνο  αρκετός  αέρας και αυτός κοπανιστός . Αν μπορούσαν, θα  μας τον έκοβαν  και αυτόν.

Εκεί , έχουν ανατραπεί όλα τα διεθνή στάνταρ και στατιστικές σχετικά με το βάρος του μέσου ανθρώπου, μικρού ή μεγάλου. Λογάριαζε συν δέκα κιλά για τα μικρά παιδιά και συν είκοσι έως σαράντα για τους μεγάλους.

Τα όρια  αντοχής των δικύκλων έχουν ξεπεραστεί και πάνε ολοταχώς για το βιβλίο Γκίνες ή για  Οσκαρ επιστημονικής φαντασίας, ακόμα και για Νόμπελ  Αντοχής Υλικών. Μόνον εκεί είναι δυνατόν  ένα παπάκι 50 κ.ε. να  αντέχει μία υπέρβαρη χοντρή, δύο τροφαντά παιδάκια με το λίπος στα μπούτια τους να κρέμεται δεξιά και αριστερά, πέντε – έξι τσάντες κρεμασμένες από κάθε βολικό κρεμαστάρι, στο τιμόνι, στο χειρόφρενο, στο ντεμπραγιάζ, στο κλειδί της μηχανής  και ανάμεσα στα γόνατα δύο εξάδες εμφιαλωμένο.

Η μεγάλη πίστη στα Θεία των ντόπιων Ορθόδοξων Μυρμιδόνων Μουζαχεντίν, μού είχε κάνει μεγάλη εντύπωση όταν είχα πρωτοπάει εκεί. Γρήγορα όμως κατάλαβα το λάθος μου. Όχι μόνον επειδή είδα ότι οι Ουτοπιώτες δεν έχουν το θεό τους, αλλά επειδή έμαθα ότι όλα αυτά τα εικονοστάσια με τα παραδοσιακά καντηλάκια και τις μαραμένες ανθοδέσμες  που  βρίσκονται σε κάθε στροφή στους δρόμους σημαδεύουν και ένα θανατηφόρο τροχαίο,  με θύμα συνήθως Αλβανό. Και ο τόπος αυτός έχει πολλές στροφές στους δρόμους και οι δρόμοι πολλά καντηλάκια .

Οι βασικές Αρχές της πολεοδομίας  έχουν βρει εκεί τον πιο βαρβάτο επιβήτορα , για να το πω κομψά.  Ετσι  εξηγείται γιατί είναι γκαστρωμένα  τα λιλιπούτεια, όπου υπάρχουν, πεζοδρόμια και γεννάν κάθε  μέρα κάθε είδους εκτρώματα  με τη μορφή καφασιών, επίπλων, καλλυντικών, καντηλιών,  ηλεκτρικών συσκευών, ψυγείων, μέχρι και γεννητριών  ρεύματος. Μια Καισαρική  θα καθάριζε τον κόπρον. Όμως  χρειάζεται ένας χειρουργός γιατρός με ούμπαλα. Βρέθηκε κάποιος, αλλά δεν τον ψήφισαν. Φαίνεται ήταν χωρίς.

Η εκεί Αστυνομία, Κρατική, Δημοτική, ακόμα και τα Τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής, έχουν έναν ιδιότυπο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας  αντίστοιχο  με τα ισχύοντα με  τις σημαίες ευκαιρίας  ή  τους εξωτικούς φορολογικούς Παραδείσους.  Σε όλη τη χερσαία ενδοχώρα  απαγορεύεται αυστηρά να φορούν οι επιβάτες αυτοκινήτων ζώνες. Το παράδειγμα το δίνουν τα πληρώματα των Περιπολικών. Επίσης  απαγορεύεται να φορούν κράνη οι ματοσυκλετιστές.  Επιτρέπεται μόνο να το έχουν περάσει στον αγκώνα τους και μόνον στην περίπτωση που πρόκειται να ταξιδέψουν εκτός των  χωρικών υδάτων, π.χ. στον Πειραιά, όπου ισχύει ένας ΚΟΚ που σε καταπιέζει και  σου στερεί το δημοκρατικό και χριστιανικό δικαίωμα, την ελευθερία και το προνόμιο της αυτοδιάθεσης να γίνεις ένα ωραίο παραδοσιακό εικονοστάσι με καντήλι, γλάστρες και ανθοδέσμες.

Επίσης, τα αυτοκίνητα με ένα φανάρι και τα μηχανάκια χωρίς καθόλου φώτα, έχουν αυτομάτως το δικαίωμα δωρεάν πάρκιν . Εάν σε ένα μηχανάκι έχουν καβαλήσει πάνω από τέσσερα άτομα, κερδίζουν δωρεάν κουπόνια βενζίνης. Επίσης απαγορεύεται αυστηρά η χρήση φλάς, εκτός εάν αλλού δείχνεις και άλλού πας. Υπάρχει βεβαίως και ένα ιδιαίτερο μπόνους για όσους καταφέρουν να εφαρμόσουν τους παραπάνω κανονισμούς. Έναν τάφο, πρώτο τραπέζι πίστα, στο φουλαρισμένο νεκροταφείο της Κυψέλης.

Οι προτεραιότητες έχουν επίσης σοφά ορισθεί. Πρώτα τα ντόπια αυτοκίνητα που αναγνωρίζονται αμέσως γιατί δεν έχουν σήμα του ΚΤΕΟ. Ακολουθούν τα τετρακίνητα εντοπίων και Παρασκευάδων μικροτσούτσουνων  και μετά όλη η χλεμπάγια .

Ας μην κάνει κανείς τον έξυπνο και να νομίσει ότι ξέρει ποια είναι η ουτοπία . Πολύ δε περισσότερο  να μην νομίσει ότι η ουτοπία είναι το νησί του και θιγεί και θυμώσει  και μας κόψει το νερό από τα σκόρδα και το ρίξει στα κρεμμύδια. Άλλωστε ούτε νερό έχει . Όπως στην Ουγκάντα. Συγγνώμη Ουγκάντα , δεν είχα πρόθεση να σε θίξω.

Όπως και στην Ουγκάντα, οι αρχηγοί των φυλών  μαζεύουν τα κουκιά των υπηκόων τους κάθε παραμονή εκλογών. Με πρωτότυπες διαδικασίες σκανάρουν τις σακούλες με τα κουκιά και γίνεται Δήμαρχος  ο πιο άχρηστος, που κατέβηκε στις εκλογές με το πατριωτικό σύνθημα   «  π ε λ ά τ ε ς   μ ο υ  ».  Η σακούλα του ήταν γεμάτη με κουκιά  των καταληψιών πεζοδρομίων , των καταπατητών της παραλίας , των μελών του κλάμπ  « δεν πληρώνω νερό, δημοτικά τέλη, ενοίκια χρήσης δημοτικών χώρων, πρόστιμα, παρκιν, άδειασμα βόθρου,  κτλ  » .

Πολύ φοβάμαι ότι βιάστηκα να χαρακτηρίσω « άχρηστο »  ένα πρόσωπο με την εξαιρετική και ιδιαίτερη ικανότητα  που κατάφερε να μετατρέψει ένα πανέμορφο νησί, ( μη θυμώνετε , δεν είναι το δικό σας ), σε σκουπιδότοπο  ( μη θίγεστε , το δικό σας άλλωστε είναι πεντακάθαρο ).  Παγκόσμια πρωτοτυπία  στον ορισμό της  περιβαλλοντικής αισθητικής  και  την αντιμετώπιση με την κατάργηση και εξαφάνιση του προβλήματος. Ο  Αυτόματος Δήμαρχος  (  πώς  λέμε  αυτόματος  τηλεφωνητής  ), δηλώνει  :   «σκουπ ίδια  ,  π ο ι ά   σ κ ο υ π ί δ ι α  » .

Ακόμα και οι τάφοι των προγόνων  ( έχει και αλλού τάφους ) ,  τα προαύλια των εκκλησιών  ( δεν χρειάζεται εδώ επιφύλαξη ) , τα  ρέματα  ( εδώ μαζί με τους  σκουπιδοντενεκέδες  ) έχουν γίνει αποδέκτες  του « σκουπιδοπολιτισμού »  εντοπίων και  παρασκευοσαββατοκυριακάδων   μικροτσούτσουνων και μακροτσούτσουνων που μας έχουν πηδήξει κανονικά με τη συνοδεία  της  Φιλαρμονικής του  Δήμου  ( τι?  δεν έχετε φιλαρμονική? . Μα δεν λέμε για σάς , εύθικτοι γόνοι ιστορικών οικογενειών  με ρίζες  στην εποχή του Βυζαντίου , ούτε για σάς λεβέντες απόγονοι της  Αρβανιτιάς. Για τους αυτόχθονες  λέμε, τους Μυρμιδόνες ) .

Λακκούβες στους δρόμους?   πού είδατε  λακκούβες?  Λακκούβες έχουν τα μάτια σας .

Σβηστές λάμπες στις κολώνες?  πού τις είδατε? . Λέτε και ψέματα γιατί αφού είναι σβηστές, πώς τις βλέπετε στο σκοτάδι. Χα – χα.

Περνούν τα μηχανάκια παρά την απαγόρευση κυκλοφορίας  στη Σπύρου … , ας πούμε… Λούη ( για να μη θίξουμε οικογένειες ), ή ανάποδα στον μονόδρομο της Αφαίας? ( όχι αυτής που υποψιάζεστε, αλλά της άλλης.)  Ε !!!  Ας  προσέχετε και λίγο !!!

Δεν έχετε νερό από χθές το πρωί??  Μα τι κουτά που είσθε !!! Για σας το κάνω , να σας κάνω οικονομία . Δεν μάθατε πόσο πολύ σας ακρίβυνα το κυβικό ??  Τι αχάριστα που είσθε !!!!

Τώρα θα σας μαλώσω…  Άκουσα ότι θέλετε να πάτε με το καράβι  κρουαζιέρα. Στην  Ξύδρα, στον Σπόρο,  στα Πέθανα, στο Παραγάδι, στην Υπόδαυρο.  Μα καλά; Δεν σας αρέσει  ο τόπος σας?

Για την τουριστική και πολιτιστική του ανάπτυξη  έκοψαν τα δρομολόγια οι εφοπλιστές, αφού απελπίστηκαν ότι θα βάλετε μυαλό.

Μέχρι εκδρομή στη  Νομή  μου ετοιμάζατε μικρά ξεμυαλισμένα.

Α !  Όλα και όλα  . Μέχρι και φεστιβάλ σας ετοίμασα .

« Ο Χορός των φιστικιών (προσοχή, των αράπικων εννοούμε ) και των Σκουπιδιών » .

« Η Μουσική  λουτροκαμπινέ ( και αυτός δωμάτιο είναι ), με τις βρύσες να ξεφυσάνε αέρα αντί για νερό. Συμμετέχουν:  Ντουζιέρα άλτο  μα νον τρόπο . Νιπτήρας  μέτζο κον σκέρτσο . Καζανάκι  μπάσσο  κον μόλτο  σκατίσσιμο .  Σπέσιαλ ιβέντ  με επισκέπτη του χώρου, μόλτο φουριόζο , που εκτελεί την Αρια  « Che topa pos tha hesso vre malakes ?? »

« Η Γερακίνα ». Θεατρικό δρώμενο  με την Κυρα – Βαγγελιώ ( ένα νερό, κρύο νερό ), την Παγώνα  ( νερό βρε Γιάννο γιατί θα πεθάνω ),  το αμίλητο νερό, τα νερά που χορεύουν. Σπέσιαλ ιβέντ  παράτα άπλυτων, αξύριστων, άδοντες καθαρτήριους ύμνους  ( Νίψον όψιν μη μόναν ανομήματα ) .

Συμφωνική μεταξύ Κυρίων:  « Το μεγάλο κόλπο ».  Έργο σε πολλές κακές πράξεις, με τους γνωστούς πρωταγωνιστές, εκλεγμένους από το λαό  της Ουτοπίας .

« Η Άνοδος και η Πτώση των  αγαθών Αγοριών » ( πως λέμε: μωρές Παρθένες ) .  Αναπαράσταση σε πραγματικό χρόνο του (βραχέως )  βίου και της  (παρεξηγημένης ) πολιτείας  αυτών που πολύ τους έπεφταν των ουτοπιτών.

« Μη Στάση Λεωφορείου ». Δρώμενο κατά μήκος της διαδρομής : Νεκροταφείο – Καζαντζάκη.  Επιτόπια  απόδειξη της μη αναγκαιότητας ύπαρξης της Δημοτικής Συγκοινωνίας. Διαπιστώθηκε από όλους ότι στο νεκροταφείο  είναι όλοι καλά πεθαμένοι, και ο Καζαντζάκης  Ελεύθερος και Ωραίος  στον ουρανό.

«Οι Παράγκες των Καραγκιόζηδων » . Κακοποίηση της παραλίας από τον γνωστό Θίασο  Δραχμοφονιάδων. Σπέσιαλ ιβέντ : Η κατεδάφιση  της  πλαστικής παράγκας  ( Ακυρώνεται . Ποια  Παράγκα ?? ).

Πανηγυρικό Κλείσιμο του Φεστιβάλ με τον καθιερωμένο Ποδοσφαιρικό Αγώνα ανάμεσα στους Ορεινούς Ουτοπίτες με βρώμικη εμφάνιση  και το σήμα τους  « Δ.Ε.Ν. »  ( Δεν  Έχουμε  Νερό  )  και  τους πεδινούς  με τη χαρακτηριστική τους   εμφάνιση φτιαγμένη από σακούλες σκουπιδιών και το έμβλημα   « Ο.Κ.Ε. » (  Ούτε  Καθαριότητα  Έχουμε  ). Ο διαιτητής  θα μοιράσει αναμνηστικές κόκκινες Κάρτες  στους Δημοτικούς Άρχοντες. Και τότε θα δούμε πόσα απίδια και πόσες κάρτες χωράνε οι διάφοροι «Σάκκοι», « Σακκούλια » και συνώνυμα.  Ώσπου να τους ξαναψηφίσουν. Για να απλώνουν τα καφάσια τους , τα τραπέζια τους, τους πάγκους τους  και τη γαιδουρωσύνη τους,  θυσιάζοντας τον τόπο τους στο βωμό του χρήματος, του συμφέροντος και του φαβοριτισμού.

 

Και τού Χρόνου . Αν ….

16   Σεπτέμβρη 2012.

36 ώρες από διακοπής νερού.
12 ώρες από τότε που άρχισα να σφίγγομαι.

Τουρίστας

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Information

This entry was posted on 17/09/2012 by in Γενικά.

Πλοήγηση

Καταχωρήστε την επόμενη Δράση σας!

«

October 2017

»
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Γράψτε το email σας για να λαμβάνετε νέα και αναρτήσεις.

Μαζί με 2.305 ακόμα followers

Twitter Updates

  • zombi nation alert! twitter.com/realDonaldTrum… 1 day ago
  • Καλή επιτυχία! twitter.com/mch_gr/status/… 1 day ago
  • RT @Yperion4: ΤΟ ΚΕΝΤΡΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΠΑΥΣΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΛΑΤΑΙΩΝ (479 ΠΧ). ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΝ ΑΡΧΕΙΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΤΘ (Ε.Α) ΜΠΕΡ… 1 day ago
  • RT @enomatarxis: Υπαρχιφύλαξ, ειδοποίησε τον ράπτην όπως αναρτήσει επί της επωμίδος μου την αρχαιοελληνικήν φράσιν "του σερβ ανδ προτεκτ" 1 day ago
  • RT @giopso: Μπήκε μια φορά σε F16 ο Τσίπρας & σε 5 μέρες πήγε κι αγόρασε αεροπλάνα αξίας 2δις€. Τρέμω στην ιδέα να μπει καμιά μέρα σε μπουρ… 2 days ago
Αρέσει σε %d bloggers: